Tervetuloa Puutarhanrakentajien jäseneksi!

Henkilöjäsenyys

Puutarhanrakentajat ry hyväksyy yhdistykseen jäseneksi puutarhojen rakentamisen parissa tai siihen läheisesti liittyvissä tehtävissä toimivat henkilöt. Jäsenmaksu 50 €.

Jäsenetuja:

• Viheralan koulutuksia ja tapahtumia, kuten Rakentajapäivät
  • Viherympäristö -lehti
  • Viheralan uutiset ja tiedotteet suoraan sähköpostiin

Kannattajajäsenyys

Puutarhanrakentajien kannattajajäseneksi voi liittyä oikeuskelpoinen viheralan yritys tai yhteisö, joka tukee Puutarhanrakentajien strategian linjaa, joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa sekä toimia yhteistyössä sen kanssa. Yrityksen edellytetään noudattavan alan hyviä toimintatapoja.

Kannattajajäsenyys on vuodessa 300 euroa. Puutarhanrakentajien hallitus hyväksyy jäsenhakemukset kokouksissaan hakemuksien perusteella. Hakemuksen voi täyttää Puutarhanrakentajien nettisivuilla. Jäsenyys antaa positiivista arvoa yrityksen tai yhteisön imagolle.

Kannattajajäsenedut:

• Näkyvyys Puutarhanrakentajien viestintäkanavissa
  • Mahdollisuus jakaa sisältöä Puutarhanrakentajien jäsenille uutiskirjeellä kaksi kertaa vuodessa.
  • Mahdollisuus julkaista yrityksen palveluista / tuotteista blogiteksti Puutarhanrakentajien nettisivuilla.
  • Yrityksen logo ja linkki Puutarhanrakentajien verkkosivuilla
  • Puutarhanrakentajien sähköiset uutiskirjeet ja jäsenkirjeet
  • Puutarhanrakentajien -jäsenyrityslogon käyttöoikeus yrityksen omassa markkinoinnissa.

Liittyminen on helppoa, täytä alla oleva lomake. Valitse jäsenyys ja ilmoita pakolliset tiedot. Opiskelijajäseneksi hakevan tulee lomakkeen lisätietoihin opiskelijanumero ja opiskelupaikka. Yritysjäseneksi hakevan tulee täyttää lomakkeen lisätietoihin yrityksen Y-tunnus ja yhteyshenkilön tiedot.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Valitse jäsenyys

Jäseneksi liittymällä hyväksyt Puutarhanrakentajien jäsenrekisterin Jäsenrekisteriselosteen.

Jos sinulla on kysyttävää, vastaamme mielellämme! Kysymykset jäsenrekisteriin liittyen voi lähettää yhteydenottolomakkeen avulla.